.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار محسن رضایی نسبت به شکسته شدن حرمت ها

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پنجمين جشنواره اقتصاد سبز با گلايه از لجبازي ها نسبت به شکسته شدن حرمت ها هشدار داد.

او با اشاره به از دست رفتن فرصت ها اظهار کرد؛ با منافع شخصي و احساسي نمي توان با مردم برخورد کرد چرا که مردم انتظار دارند کشور وارد عرصه جديد شده و مانند گذشته تمدن ساز شود.

به اعتقاد رضايي بايد از فرصت ها استفاده کرد و اگر مسوولي اشتباهي را مرتکب مي شود با فروتني بپذيرد، نه اينکه لجبازي کند چراکه لجبازي به ضرر کل کشور تمام مي شود.وي توضيح داد؛ برخي از مسوولان اين توهم برايشان ايجاد شده که گروهي قصد کارشکني دارند، در حالي که اين موضوعات سوءتفاهمي بيش نيست و بايد برطرف شود. لازم است نگاه ها عوض شود و اجازه داد چالش ها و انتقادها در جامعه مطرح شود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تاکيد کرد؛ بدون رعايت احترام و اخلاق دستيابي به ايران پيشرفته امکان پذير نيست. محسن رضايي همچنين در حاشيه جشنواره در پاسخ به اعتماد با تاکيد بر اينکه روند اجراي سند چشم انداز «کند ولي رو به پيشرفت» است، اعلام کرد؛ از سال گذشته مجلس، دولت و قوه قضائيه فعاليت هايي را براي اجرايي کردن اين سند شروع کرده اند.

همچنين سند چشم انداز قوه قضائيه تهيه و به تصويب رسيده، ضمن اينکه اکثر وزارتخانه ها و استانداري ها نيز چشم اندازهاي منطقه يي و بخشي خود را تهيه کرده اند که برخي از آنها به تصويب رسيده و برخي در حال بحث و مذاکره است.

محسن رضايي درباره طرح تحول اقتصادي دولت نيز به اعتماد گفت؛ طرح تحول اقتصادي هنوز به مجمع تشخيص مصلحت نظام ارائه نشده تا بتوان نظر جمعي را درخصوص آن اعلام کرد ولي سياست کلي مجمع تشخيص مصلحت نظام اين است که براي هر اقدام تحول آفرين در اقتصاد حمايت هاي خود را صورت دهد.

به گفته وي مهم اين است که اهداف و طرح ها مسير قانوني خود را طي کرده و نظرات کارشناسان درخصوص آنها جلب شود. وي همچنين درباره برنامه پنجم اظهار کرد؛ مجموع سياست هاي کلي برنامه پنجم توسعه در مجمع نهايي و خدمت رهبر معظم انقلاب تقديم شد. رضايي در حاشيه پنجمين جشنواره اقتصاد سبز در تشريح مراحل تصويب کليات برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت؛ کليه نظرات کارشناسان کشور، دولت، قوه قضائيه و مجلس شوراي اسلامي اخذ شده و در سياست هاي کلي برنامه پنجم توسعه اعمال شده و هم اکنون اين مجموعه کامل شده است.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود؛«مجموعه اين سياست ها نزديک به يک ماه قبل به رهبر معظم انقلاب ارائه شده تا ايشان ملاحظه فرمايند و قطعاً اصلاحاتي نيز انجام خواهند داد. بنابراين اگر اين سياست ها از سوي رهبر معظم انقلاب تصويب و ابلاغ شود مبناي برنامه ريزي براي تهيه برنامه پنجم توسعه قرار خواهد گرفت.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آبان 1387
وقتی حرمت ریاست جمهوری خاتمی و مجلس ششم توسط دوستان شما شکسته میشد سکوت می کردید ؟؟؟!!! همان گروههای فشار امروز برعلیه خودتان عمل می کنند ............

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.